Fundacja Orange, Delikatesy Centrum i Sante nagrodzone przez Telewizję Polską

Biuro Reklamy i Marketingu TVP wyróżniło najlepsze kreacje i przekazy reklamowe, które pojawiły się na antenach Telewizji Polskiej w 2024 roku. Wśród laureatów tegorocznej, X już edycji konkursu Złota Mowa Reklamowa, znalazły się kampanie: "Nie przescrolluj życia" Fundacji Orange; "3maj się, Polsko" sieci sklepów Delikatesy Centrum Grupy Eurocash oraz "Lovege" firmy Sante.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Fundacja Orange, Delikatesy Centrum i Sante nagrodzone przez Telewizję Polską
Biuro reklamy i marketingu TVP wybrało najlepsze reklamy

W ramach corocznej akcji ZMR oceniono ponad 7 tysięcy nowych kampanii reklamowych, jakie ukazały się na antenach TVP w 2024 roku.

Niezmiennie najważniejszymi kryteriami wyboru były najwyższe standardy językowe oraz ranga społeczna i kulturalna przekazów komercyjnych. Nagrody i wyróżnienia przyznano w kategoriach: "Odpowiedzialność społeczna", "Kreatywność językowa" i ,,Reklamowy tekst roku".

Jak podano w komunikacie, nagrodzone i wyróżnione reklamy X-lecia jeszcze mocniej uwypuklają rolę i wagę integracji międzypokoleniowej, istotę bycia razem na wielu poziomach – zarówno tych podstawowych, wyznaczanych relacjami z bliskimi, jak też tych narodowych, wynikających ze wspólnych doświadczeń, wspólnej historii czy wspólnego dziedzictwa kulturowego.

Kampanie te pokazują urok językowego poczucia humoru i charakterystyczny rytm języka. A oprócz swojej nadrzędnej funkcji promocyjnej i sprzedażowej są estetyczną przyjemnością, treścią wyrażoną w najlepszym stylu - podaje TVP.

W tym roku Biuro Reklamy i Marketingu TVP obchodzi 35-lecie swojego istnienia. Mamy zatem szczególny powód, aby docenić wszystkie kampanie reklamowe emitowane na antenach Telewizji Polskiej od tak wielu lat. To także okazja, aby uhonorować naszych partnerów biznesowych, którzy obdarzają nas zaufaniem i – mam nadzieję – będą z nami szli dalej, otwarci na więcej – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy i marketingu TVP.

– Zależy nam, aby przyznawane przez nas honorowe nagrody i wyróżnienia nie były tylko miłym akcentem dla reklamodawców i twórców, ale także inspiracją dla przyszłych pokoleń. Śladem kronikarskim, lecz też wzorcem stylu przekazu handlowego – dodaje.

W kategorii "Odpowiedzialność Społeczna" nagrodzono Fundację Orange za kampanię "Nie przescrolluj życia" - tytuł został przyznany jednogłośnie. Jak podkreślono, to wyraz uznania za prosty, dobitny i uniwersalny przekaz o przemijaniu czasu, a wraz z nim bezpowrotnej utracie bezpośredniego kontaktu z bliskimi, czyli tego, co najbardziej nas kształtuje i wzmacnia, co daje nam najwięcej siły i poczucia szczęścia.

Kampania „Nie przescrolluj życia”

W kategorii "Kreatywność językowa" uhonorowano kampanię "3maj się Polsko" Delikatesów Centrum. Jak uzasadniono: " przekaz zbudowany na kontrapunktach, zestawieniach elementów "sacrum" i "profanum", niecodzienności ze zwykłością, przaśnych realiów z kulturą wysoką – buduje wzruszającą syntezę tego, kim – jako Polacy – jesteśmy. I pokazuje, że jesteśmy razem, mimo różnic".

3MAJ SIĘ POLSKO

Z kolei w kategorii "Reklamowy tekst roku" nagroda przypadła marce Lovege (Sante) za reklamę "Owsem, owsem" – za kreatywne użycie słów "owszem i owsem".

Sante | Lovege | Owies | 15"

Nagrody X-lecia trafiły do: Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej za kampanię "X-lecie: Dziesięć lat świetlnych, i XX-lecie Polski w UE", Van Pur za reklamę "W swoim tempie" i Carlsberg Polska za kampanię "zatytułowaną: "Racz waść wpaść".

20 lat Polski w UE. Dobrze, że jesteśmy razem! | DzialamyRazem.gov.pl

Łomża - W swoim tempie.

Kasztelan Jasne Pełne – Racz Waść Wpaść!

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska