Tematem kampanii są dwa nowe fundusze inwestycyjne: KBC Index Nieruchomości II FIZ oraz KBC Rynków Azjatyckich.
Przygotowana kampania przedstawia nie tylko atrakcyjną ofertę banku, ale także wzmacnia wizerunek banku jako doradcy inwestycyjnego. Kampania składa się z kampanii TV - spot 30", kampanii prasowej oraz materiałów BTL przygotowanych dla oddziałów banku - podano w komunikacie.
Motywem przewodnim komunikacji jest metafora realnych nieruchomości pokazana jako cenne zbiory w skarbcu banku.
Kampania potrwa od 7 maja do 22 czerwca br. Przedstawiciel Klienta: Kacper Kaliński i Monika Talaga - Piotrowska (Kredyt Bank) oraz Agata Stępniewska (KBC TFI)Przedstawiciel Agencji: Aleksandra Wiśniewska, Elżbieta Jarząbek Zespół kreatywny: Piotr Fuk, Tomasz Skorupa Dyrektor kreatywny: Mariusz Joński.












