W polskiej wersji kreacji reklamowej nowy produkt Garnierwystąpił pod nazwą "Antyrecydywista", ponieważ eliminuje ryzykonawrotu łupieżu.
30 - sekundowy spot telewizyjny od 1 października zagości naantenie TVP, TVN i Polsatu oraz w kanałach tematycznych. KampanięGarnier Fructis Antipell będą wspierać też materiały reklamowe wprasie kobiecej: Claudia, Tina, Dobre Rady, Viva, Avanti, Logo,Gala, Wysokie Obcasy, Newsweek, Naj, Poradnik Domowy, Przyjaciółkaoraz akcja outdoorowa w całej Polsce.
Media zaplanował ZOG.
Kampania - Garnier FructisAntipell
Klient: L`Oreal Polska:
Przedstawiciel klienta:Michał Breś - Senior Brand ManagerAnna Mieczkowska - Product Manager
Agencja: Publicis
Client Service:Agnieszka Wichracka - Group Account DirectorMonika Zaręba - Account Executive
Produkcja TV:Monika Derda - Produkcja TV

Kreacja:Bartek Mularczyk - Art DirectorJulia Wójcik - Copywriter
Początek kampanii: 01.10.2007.











