„Dzień dobry emocje” - San Escobar, Trump i gole Lewandowskiego w kampanii Gazeta.pl (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa portalu Gazeta.pl (Agora) mająca podkreślać, jak mocno angażuje on użytkowników, także w social media. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dzień dobry emocje”, wydawca przygotował wspólnie z firmami Warsaw by the sea, Głośno, Miło i Blue 449.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Dzień dobry emocje” - San Escobar, Trump i gole Lewandowskiego w kampanii Gazeta.pl (wideo)

Akcja oparta jest na spotach i reklamach graficznych nawiązujących do szeroko komentowanych spraw politycznych, społecznych, rozrywkowych i sportowych. - Słynne 9 bramek w 5 minut? Fikcyjna republika San Escobar? Kontrowersyjny zakaz wjazdu dla muzułmanów do USA? Te historie żyją swoim życiem. Rozmawiamy o nich w windach, w poczekalniach i sklepach. Wszystkie budzą emocje. W Gazeta.pl wierzymy, że prawdziwa historia zaczyna się tam, gdzie pojawiają się emocje. I takie historie chcemy codziennie opowiadać. Codziennie mamy na portalu setki artykułów - gorącą politykę, emocjonujący sport, przejmujące ludzkie problemy, zaskakujące porady, poruszające wywiady i newsy z życia gwiazd - wylicza Paweł Wujec, dyrektor segmentu internetowego Agory.

- Wiemy, że to właśnie w jakości naszych treści i tej wartości dodanej tkwi największa siła - to najbardziej doceniają nasi czytelnicy. Jesteśmy z nimi na ekranach laptopów, komórek, w aplikacji Gazeta.pl LIVE, na Facebooku i na Twitterze. Wszędzie tam, gdzie szukają dziś informacji, ale też emocji. I gdzie po prostu lubią ciekawie spędzić czas - stwierdza Wujec.

Kampania ma również podkreślać rozwój Gazeta.pl (i związanych z nią serwisów tematycznych) w internecie mobilnym i social media. - Jako pierwsi postawiliśmy na rozwiązania tworzone specjalnie pod mobile i social - formaty, produkty i natywny content. Bijące dziś rekordy formaty Gazeta.pl  takie jak Wideonews, Haps czy Myk są projektowane z myślą o odtwarzaniu na Facebooku. Kiedy branża w Polsce zaczyna stawiać na social wideo, my jesteśmy tam od dawna i planujemy kroki naprzód - opisuje Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl

- Te trzy elementy - jakość, zaangażowanie i technologie - pozwoliły nam osiągnąć pozycję medium nr 1 w mediach społecznościowych. To najszybciej rosnący rynek w mediowym świecie. To tam szuka się dziś informacji. I to ten obszar jest naszym biznesowym priorytetem. W ciągu ostatniego roku osiągaliśmy wzrosty liczby wizyt z Facebooka w zależności od miesiąca na poziomie od 124 do 310 procent - podaje Stremski.

Według badania Gemius/PBI w styczniu br. wszystkie strony i aplikacje Grupy Gazeta.pl miały łącznie 17,09 mln realnych użytkowników i 789,1 mln odsłon, a tylko na smartfonach i tabletach - 10,8 mln użytkowników i 382 mln odsłon. W przypadku portalu Gazeta.pl cały ruch wyniósł 10 mln użytkowników i 331,7 mln odsłon, a na urządzeniach mobilnych - 6 mln użytkowników i 121,9 mln odsłon.

Facebookowy fanpage Gazeta.pl ma obecnie 662 tys. użytkowników, a fanpage związanego z tym portalem serwisu Sport.pl - 815 tys.

Celem kampanii jest również poszerzenie grupy odbiorców Gazeta.pl. - Chcemy nawiązać z naszym użytkownikiem, zwłaszcza tym młodszym, więź emocjonalną i dialog. Ale też dotrzeć do szerszej grupy docelowej, ze szczególnym uwzględnieniem mainstreamu i młodych odbiorców, którzy 15 lat temu, w momencie startu Gazeta.pl, byli jeszcze dziećmi. Mamy pełną świadomość, że w naszej kategorii „magia tkwi w produkcie” - zmiany na tym polu już z sukcesem realizujemy (Haps, Wideonews, quizy, nowe formaty rozrywkowe, Myk). Wierzymy, że stworzona na potrzeby kampanii platforma kreatywna będzie nam służyła przez lata - komentuje Michał Rutkowski, dyrektor marketingu i strategii marki Gazeta.pl.

Akcja reklamowa będzie prowadzona przez cały marzec, obejmuje cztery spoty wideo i 10 radiowych (których lektorem jest Wojciech Malajkat) oraz reklamy graficzne. Jest realizowana w telewizji (stacje główne i tematyczne TVN i Polsatu, Metro TV, Stopklatka), kinach (Helios, Gutek), internecie (serwisy VoD, platformy społecznościowe), radiu (TOK FM, Złote Przeboje, Rock Radio, RMF FM) oraz prasę („Glamour”, „Elle”, „Polityka”) oraz outdoor (citylighty i billboardy).

Kreację kampanii przygotował butik kreatywny Warsaw by the sea założony przez Izę i Łukasza Kotlińskich. Spoty wyreżyserowała Martyna Iwańska, udźwiękowieniem zajęło się Głośno, produkcją - Sputnik Studio i Magdalena Czmuda, a postprodukcją - Miło. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue 449.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online