Gdańsk promuje się rosyjskiej telewizji

W niedzielę 9 czerwca największe stacje telewizyjne w Kaliningradzie pokażą materiały product placementowe na temat Gdańska. Przygotowano je we współpracy z agencją RedComm.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Gdańsk promuje się w telewizji w Kaliningradzie, żeby przyciągnąć do siebie przede wszystkim zamożnych rosyjskich turystów z tego regionu. Odkąd obowiązują bowiem przepisy Małego Ruchu Granicznego, miasto odwiedza coraz więcej takich osób.

Materiały promujące Gdańsk pokażą w niedzielę 9 czerwca wieczorem największe stacje telewizyjne w Kaliningradzie: prywatna TV Kaskad oraz federalny kanał Rossija 1. Pierwszy pokazuje potencjał kulturalny Gdańska, m.in. muzea, lokalnych artystów, a także najbardziej charakterystyczne elementy jak Stare Miasto czy fontanna Neptuna. Drugi prezentuje miasto jako morską stolicę Polski: miejsce idealne do żeglowania, z doskonałym zapleczem rekreacyjnym.

Za przygotowanie i realizację tej kampanii odpowiada agencja RedComm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych