Gdańsk w social media zaprasza gości na Euro 2012

W serwisach społecznościowych rusza kampania promująca Gdańsk wśród zagranicznych turystów. Akcję na zlecenie biura promocji tego miasta przygotowała i prowadzi agencja Personal PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Gdańska opiera się na sloganie-tagu #InGdansk. Akcja jest prowadzona przede wszystkim w serwisach Twitter i Foursquare, a także na Facebooku i Google+. Na Foursquare aktywizowane są atrakcyjne lokalizacji w Gdańsku, a miasto stara się zdobywać kolejne odznaczenia.

Kampania jest skierowana do zagranicznych turystów, dlatego prowadzona jest w języku angielskim. Jej kulminacja ma nastąpić podczas Euro 2012, kiedy miasto spodziewa się kilkuset tysięcy gości z zagranicy. Akcja ma też zaangażować mieszkańców Gdańska, do których będzie adresowany konkurs na social mediowego korespondenta z Euro, relacjonującego wydarzenia i promującego miasto wśród odwiedzających.

grafika

- Wykorzystanie tagu #InGdansk daje nam perspektywę kontynuacji spójnych działań promocyjnych także po zakończeniu Euro 2012. Planujemy promowanie #InGdansk również offline’owo, w różnego rodzaju materiałach promocyjnych miasta, m.in. w reklamach w zagranicznej prasie - opisuje Ewa Salamon z Biura Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja Personal PR, która odpowiada też za realizację wszystkich. Firma zdobyła to zlecenie w konkursie. Budżet akcji wynosi 23 tys. zł, z czego 18 tys. zł to wynagrodzenie Personal PR, a 5 tys. zł koszt reklam na Facebooku.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"