GetResponse i Wirtualnemedia.pl sprawdzą w jaki sposób wysyłamy świąteczne życzenia

Tradycyjna kartka świąteczna, SMS, email a może portal społecznościowy? Jaka forma wysyłania życzeń jest najpopularniejsza? Czy w takim sam sposób wysyłamy życzenia do rodziny, przyjaciół oraz klientów i partnerów biznesowych? Odpowiedzi na te i podobne pytania próbują ustalić eksperci z GetResponse wraz z portalem Wirtualnemedia.pl w badaniu Kartki świąteczne vs. email, SMS, social media.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Popularyzacja internetu oraz upowszechnienie urządzeń mobilnych zmieniło wiele codziennych czynności nadając im zupełnie nowe znaczenie. Nie ominęło to również form wysyłania życzeń świątecznych, które jeszcze do niedawna były zarezerwowane głównie dla kartek świątecznych. Jednak już od kilku lat jest to to również domena SMS-ów, wiadomości email oraz social media.

A może wbrew powszechnym opiniom wiele osób nadal wysyła życzenia głównie za pomocą kartek pocztowych? Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu, które pomoże ustalić która forma wysyłania świątecznych życzeń jest najpopularniejsza.

Aby wziąć udział w badaniu wystarczy poświęcić minutę i odpowiedzieć na kilka krótkich pytań zawartych w ankiecie

Wyniki badania zostaną opublikowane w połowie grudnia.

Patronem medialnym badania jest portal Wirtualnemedia.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały