GetResponse wprowadza Email Analytics - unikalne narzędzie do mierzenia skuteczności kampanii mailin

Statystyki godzinowe, segmentacja odbiorców na podstawie statystyk kampanii, porównywanie wyników dwóch wiadomości, możliwość sprawdzania konwersji ze stron internetowych – to tylko niektóre z funkcji nowego narzędzia analitycznego w GetResponse.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, wprowadził do swojej platformy zaawansowane narzędzie analityczne, dzięki któremu marketerzy mogą nie tylko obserwować statystyki wysłanych wiadomości, ale również mierzyć ROI kampanii mailingowych.

Jest to pierwsza funkcjonalność analityczna na rynku, która umożliwia obserwowanie konwersji bezpośrednio ze strony internetowej bez potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania.

Marketerzy mogą sprawdzać nie tylko w jakim dniu najwięcej osób otworzyło wysłaną wiadomość lub kliknęło znajdujący się w niej link, ale również dokładnie o jakiej porze dnia kliknięć czy otwarć jest najwięcej. Dzięki temu mają możliwość lepszego zaplanowania kolejnych wiadomości i wysyłania ich wtedy, kiedy odbiorcy wykazują największą aktywność.

Przyjazny interfejs statystyk umożliwia łatwe tworzenie segmentów listy odbiorców w oparciu o ich aktywność i reakcję na otrzymane wcześniej newslettery, np. otwarcie newslettera lub kliknięcie w konkretny link.

Nowa funkcjonalność pozwala również na porównanie wyników dwóch wiadomości, dzięki czemu możliwe jest szybkie ustalenie jaki rodzaj wiadomości jest najskuteczniejszy.

“Długo myśleliśmy jak pomóc marketerom osiągać jeszcze lepsze wyniki z kampanii mailingowych. Doszliśmy do wniosku, że jeśli będą mogli szczegółowo analizować statystyki wysłanych wiadomości, to łatwiej im będzie realizować założone cele i zwiększać efektywność wysyłanych wiadomości.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse.

Na dzień dzisiejszy jest to najbardziej zaawansowane na rynku polskim narzędzie analityczne dostępne dla kampanii email marketingowych.

Więcej informacji na temat nowej funkcjonalności GetResponse można znaleźć na stronie http://www.getresponse.pl/email-marketing/funkcjonalnosci/email-analiza.html

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech