Glossy Media zaczyna współpracę z o2.pl

Dzięki współpracy ze spółką o2.pl, sieć reklamy internetowejskierowanej do kobiet Glossy Media poszerzyła ofertę o dziewięćserwisów tematycznych, których zasięg wynosi 22,5 proc. Oznacza to,że witryny te miesięcznie odwiedzane są przez 3,5 mln internautów.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Oferta Glossy Media wzrosła o serwisy: Pudelek.pl, Kafeteria.pl,Egoisci.pl, Kaprysy.pl, Lansik.pl, LuxLux.pl, Snobka.pl, o2.plKuchnia oraz Samosia.pl.

Oprócz serwisów należących do Gazeta.pl czy o2.pl, siećwspółpracuje m.in. z Fotka.pl, Czasdzieci.pl, Parenting.pl,Szafa.pl, Sciaga.pl.

Należąca do Agory Glossy Media ruszyła w listopadzie 2008.Oferuje reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, którabędzie dobierana kontekstowo. Obecnie sieć proponuje pakiety:Kobieta i Lifestyle, Kobieta i dziecko, Kobieta i moda, Kobieta ikulinaria, Kobieta i zdrowie oraz Dziewczyna. Jak podaje łącznie maponad 50 procent tego rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"