GLS reklamuje się jako „kurier z przesłaniem” (wideo)

Ruszyła pierwsza szeroko zakrojona kampania reklamowa firmy kurierskiej GLS. Akcja, przygotowana przez Just i Media Concept, jest prowadzona w telewizji, internecie i prasie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
GLS reklamuje się jako „kurier z przesłaniem” (wideo)

Spot pokazuje wzruszające emocje, które zapewniają różnym osobom przesyłki dostarczone przez GLS. Reklama kończy się hasłem głównym firmy: „Kurier z przesłaniem”.

Kampania reklamowa jest prowadzona od 12 lutego. Obejmuje telewizję (m.in. TVP, TVN, Polsat i wybrane kanały tematyczne), internet (Player.pl, Ipla, WP.pl, TVP.pl, Onet, Gazeta.pl) oraz prasę (magazyny branżowe).

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów