„Gotowi do walki” - Legia Warszawa w rekordowej kampanii reklamuje stroje na stulecie (wideo)

Legia Warszawa zaczęła kampanię reklamową, w której prezentuje stroje na nadchodzący sezon przygotowane z okazji stulecia klubu. Kampania, prowadzona pod hasłem „Gotowi do walki”, to największa jak dotąd akcja marketingowa Legii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Gotowi do walki” - Legia Warszawa w rekordowej kampanii reklamuje stroje na stulecie (wideo)

Koszulka z podstawowego kompletu Legii na najbliższy sezon jest wzorowana na strojach z 1916 roku, kiedy drużyna, nazywająca się wtedy Legionowa, rozgrywała pierwsze mecze w swojej historii. Trykot jest biały, z ukośną, czarną szarfą, znakiem Legii (charakterystyczną czarną „eLką”) i informacją o jej stuleciu. Złoty herb klubu znajduje się na białych spodenkach, a na getrach jest historyczny skrót jego nazwy - „CWKS”.

- Zależało nam, żeby poza odniesieniami do strojów sprzed stu lat, podkreślić wojskowe korzenie warszawskiej Legii. Stąd kolor drugiego kompletu i napisy „CWKS” na getrach - komentuje Bartosz Jabłoński, dyrektor kreatywny Legii. - Logotyp stulecia to czysta forma, w której każdy element ma znaczenie. Nie chcieliśmy dodawać niepotrzebnych ozdobników. Staraliśmy się również uniknąć liczby 100, ponieważ nie charakteryzuje ona warszawskiej Legii w tak bezpośredni sposób, jak data 1916. Ukośny pas w logotypie znajdującym się na koszulkach meczowych jest złoty, co ma podkreślić wyjątkowość miejsca, w którym jest umieszczony, i jeszcze bardziej uszlachetnić stroje meczowe. Jednak na większości kreacji związanych z obchodami stulecia ukośny pas będzie czarny, tak jak na koszulkach z 1916 roku i w drugim najdłużej używanym przez Legię herbie - opisuje Jabłoński.

Stroje wspólnie z Legią zaprojektowała i wyprodukowała ubierająca piłkarzy klubu firma Adidas Poland.

grafika

Nowe stroje są promowane w kampanii pod hasłem „Gotowi do walki”. Głównym bohaterem spotu jest Jakub Rzeźniczak, grający w Legii nieprzerwanie od ponad 10 lat. W pozostałych reklamach występuje też inny zawodnik klubu - Guilherme.

Kampania ruszyła z początkiem lipca, jest prowadzona przede wszystkim w Warszawie: w kinach Multikino i Kinoteka oraz na nośnikach outdoorowych (200 przystanków komunikacji miejskiej, ponad 40 billboardów, 120 plakatów, ekrany LED w kluczowych punktach miasta, m.in. przy rondzie Dmowskiego i na peronach metra, trójstronna reklama wielkopowierzchniowa na budynku Dworca Zachodniego,). W trakcie sezonu Ekstraklasy spot będzie emitowany przy transmisji meczów Legii w kanałach nc+. Na outdoorze kampania potrwa do końca sierpnia,  w kinach i telewizji - do końca br.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ekstraklasa-przez-cztery-kolejne-sezony-w-canal ##

Legia Warszawa podkreśla, że to największa kampania marketingowa w jej historii. Wysokość budżetu akcji nie została ujawniona.

Produkcją spotu - nakręconego przez Kajetana Plisa, a wyreżyserowanego przez Szymona Pawlika - zajął się dom produkcyjny Film Fiction, a postprodukcją - studio Platige Image. 

Poprzednia duża kampania Legii była prowadzona jesienią ub.r. pod hasłem „Zwyciężamy dla Was”. Bohaterem tamtych reklam był ówczesny kapitan drużyny Ivica Vrdoljak (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"