W ramach każdej imprezy z cyklu „Frugo X Cropp Graffiti Zone” fan sztuki ulicznej dostaną mazaki, szablony oraz farby w kolorach, w których dostępny jest napój Frugo, czyli żółtym, pomarańczowym, różowym, czerwonym, zielonym i białym. Będą mogli tworzyć graffiti na płótna z naniesionymi pierwszymi szablonami w postaci logotypów Frugo i Cropp. Autorzy najciekawszych projektów otrzymają bony na zakupy i gadżety Frugo.
Każdy uczestnik wspólnego malowania będzie mógł sfotografować się na tle powstającej grafiki, a jego zdjęcie zostanie umieszczone na fanpage’ach obu marek. Równolegle do powstającego wspólnego graffiti metamorfozę przejdą witryny sklepów Cropp - stworzona zostanie na nich osobna dla każdego grafika, która również zostanie umieszczona na Facebooku. Dopełnieniem akcji będzie specjalna strefa gier Frugo - z oryginalnymi wersji warcabów, kapsli i butelki - w sklepach Cropp.

Kampania obejmuje 10 eventów w 8 miastach. Za jej realizację odpowiada agencja Project Ambient.











