Groupon z nową inicjatywą edukacyjną dla małych i średnich przedsiębiorstw

Groupon, lider rynku ofert lokalnych w Polsce i na świecie, rozpoczął cykl bezpłatnych warsztatów edukacyjnych pod nazwą Groupon Business Club, skierowanych do właścicieli i menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw. Celem projektu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy o nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych, marketingowych i sprzedażowych, zwiększających konkurencyjność i wspierających wzrost prowadzonych przez nich firm. Pierwsza seria spotkań Groupon Business Club odbędzie się w pięciu największych miastach Polski. Projekt realizowany jest przez Groupon Polska we współpracy z Konfederacją Lewiatan oraz AIP Business Link.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Małe i średnie firmy stanowią główną siłę napędową polskiej gospodarki — to im zawdzięczamy 21 lat nieprzerwanego wzrostu gospodarczego, który przybliżył nas do rozwiniętych krajów Europy. Nad Wisłą działa około 1,87 mln firm, a 90% partnerów Groupon zatrudnia poniżej 20 pracowników. Niewątpliwie najpoważniejszą barierą rozwoju MSP, zwłaszcza w początkowym okresie działania, jest ograniczony dostęp do źródeł finansowania a co za tym idzie brak środków na działania marketingowe, które umożliwiają firmom stabilny wzrost sprzedaży.

- Warsztaty Groupon Business Club są elementem konsekwentnie realizowanej strategii, w której Groupon ma być nie tylko platformą sprzedażową, ale także ważnym narzędziem wspierającym rozwój lokalnych firm. Zależy nam na budowaniu długotrwałych i stabilnych relacji z przedsiębiorcami i zapoczątkowany właśnie cykl warsztatów ma nam w tym pomóc – powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska. - Do skutecznego rozwoju i zdobycia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorcom potrzebne jest lepsze zrozumienie obecnej sytuacji makroekonomicznej oraz poznanie dobrych praktyk biznesowych. Do współpracy przy tym projekcie zaprosiliśmy zarówno ekspertów Konfederacji Lewiatan, jak i odnoszących sukcesy przedsiębiorców, chętnych podzielić się swoimi doświadczeniami – dodaje Hejnowska.

- Polscy przedsiębiorcy swoją działalność i rozwój finansują w zdecydowanej większości ze środków własnych. Tymczasem istnieją względnie łatwo dostępne rozwiązania, które oprócz kapitału pozwalają pozyskać kontakty biznesowe i know how – powiedział dr Jacek Adamski, szef Lewiatan Business Angels.

Małe i średnie przedsiębiorstwa, aby konkurować z innymi uczestnikami rynku, potrzebują skutecznej promocji – dostępnej dla nich finansowo i spójnej z prowadzoną działalnością. Groupon wychodzi naprzeciw tym potrzebom, oferując kompleksową platformę sprzedażową i marketingową, która łączy w wirtualnym świecie handlu elektronicznego przedsiębiorców z ich potencjalnymi klientami. Groupon w ciągu ostatnich lat zdobył na całym świecie unikalną wiedzę na temat sposobu działania przedsiębiorstw na rynkach lokalnych, trendów sprzedażowych i marketingowych. Przeanalizował też zachowania konsumentów z 48 krajów na 5 kontynentach. Teraz, poprzez serię warsztatów edukacyjnych wspartych przez ekspertów z Konfederacji Lewiatan a takżelokalnych praktyków biznesu, chce podzielić się z przedsiębiorcami swoją wiedzą i doświadczeniem.

Warsztaty odbędą się w pięciu polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku i dwukrotnie – na początku i na końcu cyklu – w Warszawie. Na każdym z nich, z przedsiębiorcami spotka się Dyrektor Zarządzająca Groupon - Aniela Hejnowska, ekspert Konfederacji Lewiatan oraz goście specjalni. Wszystkie spotkania odbywają się w lokalnych siedzibach Polski Przedsiębiorczej – AIP Business Link. 

Informacja o Lewiatan Business Angels

Najbardziej prężna w Polsce sieć Aniołów Biznesu, działającą przy Konfederacji Lewiatan. Zajmuje się kojarzeniem atrakcyjnych projektów inwestycyjnych z inwestorami poszukującymi ciekawych projektów, mających duży potencjał wzrostu. Wspiera przedsięwzięcia we wczesnej fazie rozwoju. Współpracuje z kilkudziesięcioma zaufanymi inwestorami. Są to starannie wybrani przedsiębiorcy lub menedżerowie, którzy dysponują kapitałem w wysokości od kilkuset tysięcy do kilku milionów złotych. Oprócz zaangażowania finansowego w nowy projekt wnoszą również wsparcie merytoryczne, doświadczenie i kontakty biznesowe. Więcej informacji: www.lba.pl

Informacja o AIP Business Link

AIP Business Link jest akceleratorem rozwoju biznesu, który wspiera najbardziej innowacyjne startupy. Opiera się na zrównoważonym programie rozwoju biznesu, w ramach którego oferuje system oparty na trzech elementach: firmie, wiedzy i społeczności, umożliwiając młodym firmom ekspansję na lokalnym i międzynarodowym rynku. 

AIP Business Link posiada obecnie pięć placówek: w Warszawie w biurowcu Zebra Tower przy ul. Mokotowskiej 1, w Krakowie w budynku Meduza przy ul. Mogilskiej 65, w Gdańsku w budynku Olivia Gate przy al. Grunwaldzkiej 472, w Poznaniu w centrum Malta Office Park przy ul. Abp. Baraniaka 88 oraz we Wrocławiu przy ul. Rzeźniczej. Więcej informacji: przedsiebiorca.pl/bl/

Informacja o Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon wnosi nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping.

Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z Grouponem, wejdź na stronę Groupon Works.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?