H2O Creative to strategiczno-kreatywna agencja marketingowa z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i komunikacji marek. Realizuje kampanie 360°, integrując działania digital & shopper z pozostałymi kanałami dotarcia.
W portfolio agencji znajdują się projekty dla takich marek, jak m.in. Żabka Polska, Lay’s, Dr Pepper, Schweppes, Bakoma, Piccolo czy Cin&Cin.
Affinity to nowa marka, debiutująca formalnie wraz z powstaniem H2O Group. Powstała poprzez wydzielenie części kompetencji do osobnej komórki biznesowej. Spółka specjalizuje się w strategii brandingowej, obejmującej budowanie tożsamości i pozycjonowanie marek, tworzenie ich architektury, wizerunku oraz elementów wizualnych.
Jej działalność opiera się na kompleksowym podejściu do brand buildingu, łączącym opracowanie strategii marki, badania jakościowe i ilościowe, branding, naming, projektowanie opakowań, aż po platformy komunikacji. Mimo krótkiej obecności na rynku, Affinity ma już na swoim koncie współpracę m.in. z siecią sklepów Żabka, firmami Bakoma i Digital Care (Bolttech).

Synergia kompetencji strategicznych z kreatywnością
Synergia kompetencji strategicznych Affinity z kreatywnością H2O Creative w ramach H2O Group ma pozwolić oferować klientom spójną, strategiczną i kreatywną obsługę – od stworzenia marki i jej pozycjonowania, po wdrożenie skutecznej komunikacji rynkowej. To nowy krok w rozwoju obu podmiotów, a jednocześnie odpowiedź na potrzeby rynku, który oczekuje synergii między brandingiem a komunikacją - podano w komunikacie.
— Rynek potrzebuje dziś partnerów, którzy potrafią łączyć długofalowe budowanie marek z działaniami przynoszącymi mierzalne efekty tu i teraz. Stworzenie H2O Group to nasza odpowiedź na tę potrzebę. Budując ją nie poprzez akwizycję, lecz poprzez naturalny rozwój kompetencji, jesteśmy w stanie zaoferować klientom w pełni spójny i komplementarny proces: od strategii marki po jej wdrożenie w komunikacji - mówi Michał Tomaszuk, prezes H2O Group, wspólnik i założyciel H2O Creative.

Nowa identyfikacja wizualna
Tomaszuk dodaje, że to nie tylko zmiana organizacyjna, ale przede wszystkim jakościowa, otwierająca nowy etap w rozwoju zarówno klientów, jak agencji.
Wraz z utworzeniem grupy wprowadzono nową identyfikację wizualną H2O Creative i Affinity. Nowy wizerunek ma podkreślać nowoczesność, wspólne DNA oraz kluczowe wyróżniki: strategiczne myślenie, wyrazisty design i umiejętność łączenia miękkich aspektów komunikacyjnych z twardym wsparciem sprzedaży.










