Hallmark promuje 'Kobiece wieczory'

Stacja Hallmark Channel 14 października br. rozpocznie kampanięreklamową środowego cyklu "Kobiece wieczory", w ramach któregoemitowane będą dwa seriale "Być jak Erica" i "Clara Sheller". Akcjabędzie mieć też charakter wizerunkowy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania kierowana będzie do kobiet w wieku od 20 do 35 lat i maobejmować ma radio (RMF FM, Radio Zet, lokalne stacje radiowe),prasę ("To & Owo", "Tele Tydzień", "Tele Świat", "TV 14","Życie na Gorąco", "Oliwia" i "Pani Domu) i internet (na blip.plpowstanie blog prowadzony przez główną bohaterkę "Być jak Erica",będą też bannery w różnych serwisach). Akcja realizowana będzierównież na autobusach w Warszawie oraz w salonach kosmetycznych ifryzjerskich w największych miastach Polski. Kampanii towarzyszyćbędzie sms-owy konkurs dla widzów, w którym główną nagrodą będzieluksusowy weekend w SPA dla dwóch osób.

Autorem kreacji kampanii, która została przygotowana w Londynie,jest NBC Universal Global Networks. W zależności od mediów akcjapotrwa około sześć tygodni. Działania marketingowe wsparte będąkampanią PR, przygotowaną przez Mmd Corporate, Public Affairs &Public Relations Consultants.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela