18 Warsaw to polski oddział międzynarodowej sieci 18 Havas należącej do Havas Media Group. Jak tłumaczą jej przedstawiciele, to struktura marketingowa łącząca biznes reklamowy ze środowiskiem technologicznym, akademickim i startupami. W Polsce powstaje na bazie Innovation Lab - komórki działającej w Havas Media Group od wiosny ub.r.
Zadaniami 18 Warsaw będzie wspieranie funduszy i startupów oraz szukanie rozwiązań na styku mediów, sztuki, kultury, danych i technologii. Zespół 18 Warsaw, dzięki wiedzy na temat rodzimego rynku, jak również kolaboracji ze wszystkimi oddziałami 18 Havas na całym świecie, stworzy odpowiednie koncepcje w ścisłej współpracy z klientami.
Globalnym szefem 18 Havas jest Frederic Josue. W Polsce na jej czele stanął Dominik Komar, który w Havas Media Group pracuje od 2013 roku - najpierw jako digital communication manager w Arena Media, a od wiosny ub.r. na stanowisku head of Innovation Lab.

18 Hubs jest globalnym centrum badań i innowacji z siedzibą w Paryżu. Ma swoje oddziały w Los Angeles, Seulu i Tel Avivie.










