„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05 począwszy od 9 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność drugiej serii formatu wyniosła 1,53 mln widzów. Przełożyło się to na 9,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu. Zgromadził on przed telewizorami 1,62 mln oglądających.
Oglądalność „Hell’s Kitchen” odcinek po odcinku
W analogicznym okresie ub.r. stacja w paśmie nadawania reality-show gromadziła o 140 tys. mniej widzów. Śledziło ją bowiem średnio 1,38 mln osób przy udziale wynoszącym 8,97 proc. w grupie 4+ i 10,66 proc. w 16-49. Natomiast pierwsze trzy odcinki pierwszej serii „Hell’s Kitchen”, emitowane wiosną br., oglądało średnio 1,7 mln, co dało Polsatowi odpowiednio 10,7 proc. i 16,6 proc. udziału.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-jesienia-postawi-na-sprawdzone-formaty ##
Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Dwójka emitująca wówczas „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 31,55 proc. udziału. Lepiej od Polsatu wypada też TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,12 proc.). Natomiast gorzej od Polsatu wypada TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda” „Druga wojna światowa. Pierwsza ofiara” oraz filmy fabularne; 7,59 proc. udziału).
Wśród widzów grupie komercyjnej Polsat jest drugi, a lepszy wynik ma tylko Dwójka.
Oglądalność programu na tle konkurencji
W drugiej serii reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” pod okiem Wojciecha Modesta Amaro rywalizuje 16 znawców sztuki kulinarnej. Po każdym odcinku odpada jeden z nich, a zwycięzca wygra 100 tys. zł i dostanie pracę w restauracji Atelier Amaro.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gwiazdy-polsatu-matrixowo-reklamuja-jesienna-ramowke-wideo ##











