"HELP - dla życia bez tytoniu" jest kampanią społeczną, która swoim zasięgiem obejmuje wszystkie państwa Unii Europejskiej. Skierowana jest do młodych ludzi, którzy jeszcze nie zaczęli palić lub którzy chcą rzucić palenie. Z myślą o nich autorzy przedsięwzięcia sięgnęli po nowoczesne narzędzia komunikacji takie jak Internet. Na stronie internetowej kampanii będzie można znaleźć wszelkie informacje dotyczące problemów związanych z paleniem, zarówno czynnym jak i biernym.
Ważnym elementem kampanii będzie jej część objazdowa - konstrukcja prezentująca logo i hasło akcji, odwiedzi kolejno wszystkie stolice europejskie. Warszawski etap roadshow przypadnie na koniec maja 2005 r. W czerwcu natomiast rozpocznie się kampania reklamowa w telewizji i w kinach.
Równolegle cały czas prowadzona jest kampania informacyjna. Od strony merytorycznej czuwają nad nią lokalne organizacje zajmujące się zwalczaniem palenia oraz międzynarodowa grupa specjalistów w dziedzinie zdrowia.

W ramach kampanii Glaubicz Garwolińska Consultants odpowiada za koordynację działań związanych z akcją w Polsce oraz za kontakty z mediami.
Glaubicz Garwolińska Consultants jest członkiem Worldcom Public Relations Group - międzynarodowej sieci niezależnych firm zajmujących się public relations. To właśnie firmy zrzeszone w Worldcom Public Relations Group realizują kampanię HELP w poszczególnych państwach Unii Europejskiej.











