Hubert Urbański promuje lokatę 'SuperProcent' Banku Millennium(wideo)

Bank Millennium ruszył z kampanią reklamową produktu depozytowego'SuperProcent' . Twarzą kampanii jest Hubert Urbański.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W reklamie telewizyjnej Banku Millennium uczestniczkateleturnieju zastanawia się, co zrobić z główną wygraną, 100 000zł. Hubert Urbański oraz mąż podpowiadają jej wpłacenie środków naLokatę SuperProcent Banku Millennium.

Kampania reklamowa obecna będzie w telewizji (TVP, TVN, Polsatoraz wybrane kanały tematyczne), w internecie i radiu. Towarzyszyćjej będą materiały BTL - plakaty oraz ulotki z hasłem "Pewniezainwestowane pieniądze", które pojawią się w blisko 500 oddziałachBanku Millennium w całej Polsce.

W komunikacji podkreślane są podstawowe cechy produktu - 6%oprocentowanie w skali roku na lokacie trzymiesięcznej, możliwośćzałożenia lokaty na 6 lub 12 miesięcy z oprocentowaniem 5%,dostępność - minimalna kwota lokaty to tylko 1000 zł.

Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications,media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"