Hypermedia gra dla Reeboka

Reebok wystartował tej jesieni z dwoma kampaniami internetowymiadresowanymi do ludzi, którzy kochają sport. Adaptacją globalnejlinii kreatywnej na potrzeby polskiej edycji obu kampanii orazprzygotowaniem dedykowanym jej serwisów internetowych zajęła sięagencja interaktywna Hypermedia.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pierwsza kampania - futbolowa, przebiega pod hasłem "Graj wedługwłasnych reguł" i jest kontynuacją działań reklamowych z pierwszejpołowy roku. Reebok zachęca w niej do udziału w otwartej rekrutacjina ambasadora marki. Główną część przygotowanej przez Hypermediastrony reebok.sport.pl, przygotowanej na potrzeby kampanii,stanowią filmy dodawane przez samych użytkowników, w którychpokazują własne interpretacje hasła kampanii. Światowymi twarzamikampanii zostali tacy piłkarze jak: Thierry Henry, AndrijSzewczenko, Iker Casillas oraz Ryan Giggs. Kampania emitowana jestna stronach piłkarskich należących do sieci AdNet, ARBOmedia, IDMnet, na portalu Interia.pl oraz Gadu-Gadu.

Druga akcja promocyjna jest skierowana do kobiet. Pod adresemreebok.wrzuta.pl znajduje się serwis przygotowany we współpracy zportalem o2.pl. Zaprezentowane w nim zostały układy fitness, wktórych biorą udział polskie trenerki z Reebok University. Celemserwisu oraz działań reklamowych jest zachęcenie kobiet doczerpania radości z uprawiania fitnessu. Użytkowniczki mogą równieżwziąć udział w specjalnie przygotowanym dla nich konkursie.W działaniach reklamowych zostały wykorzystane pakiety witrynskierowanych do kobiet w sieciach: AdNet, ARBomedia i Gadu-Gadu.

Hypermedia odpowiedzialna była również za lokalizację działańreklamowych w innych krajach oraz za planowanie i zakup mediów winternecie w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"