IAB Polska nawiązuje współpracę partnerską z iSlay w zakresie optymalizacji treści na stronach

iSlay to firma specjalizująca się w analityce content marketingu, która posiada autorski system do badania zaangażowania użytkowników na stronach www oraz mierzenia atrakcyjności stron dla social media i wyszukiwarek. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy zapewnia IAB Polska monitoring stron iab.org.pl oraz dimaq.pl, w celu dokładnego zbadania znajdujących się na nich treści. Dzięki zaawansowanej analityce można sprawdzić, które artykuły są czytane i polecane, a które tylko odwiedzane przez użytkowników oraz jak realnie wyglądają ich zachowania podczas wizyt na stronach.

Osoby pracujące nad budową strony lubią mieć informacje o tym, jak czytelnicy reagują na ich publikacje. Właśnie takich danych dostarcza iSlay. Jesteśmy przekonani, że współpraca pozwoli na zoptymalizowanie treści stron należących do IAB Polska i przełoży się na efektywny biznes – mówi Tomasz Wileński, CEO w iSlay.

W IAB Polska zrzeszamy najważniejsze podmioty działające na polskim rynku reklamy cyfrowej. iSlay, jako jedna z naszych firm członkowskich, nie tylko angażuje się w nasze statutowe działania na rzecz branży digitalowej, ale także poprzez nawiązaną współpracę pomaga nam jako organizacji rozwijać się od strony marketingowej.  – mówi Agata Gołuchowska, menedżer ds. komunikacji i marketingu w IAB Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu