'idea awards 2005' w fazie finałowej

XIV edycja pierwszego w Polsce konkursu reklamy dobiega finału

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konkurs trwał przez cały rok 2004 i wyłonił finalistów reklamy radiowej; telewizyjnej i prasowej  w sześciu kategoriach Motoryzacja; Moda; Medycyna; Konsumpcja; Usługi i inne łącznie 72 reklamy. Innowacją i unikalnością konkursu jest to, że nagrody przyznawane są klientom zlecającym wykonanie reklamy, lecz nagrody również mogą otrzymać agencje reklamowe oraz inne firmy / osoby pracujące nad nią.

Konkurs jest bezpłatny.

Jury składające się z przedstawicieli polskich mediów i świata reklamy dokona wyboru zwycięzców przyznając Złotą, Srebrną i Brązową ideę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów