- Realizacja kampanii w głównej mierze opierała się na pracach koncepcyjnych. Przygody bohatera powstawały sezonowo, tak aby nawiązywały do bieżących potrzeb klientów banku i pokazywały jak można zaspokoić ich realne potrzeby - mówi Nikodem Krajewski, CEO Ideacto - Cieszymy się, że „Sprytny Albert” po raz kolejny zdobył uznanie branży kreatywnej. Wcześniej akcja została nagrodzona w X edycji Webstar Festival.
Drugi z nominowanych projektów - Biblia Jakości Ideacto - otrzymał Wyróżnienie w kategorii „Digital: Publikacje jednorazowe. Raport”. Projekt jest zbiorem checklist (list kontrolnych) stworzonych przez Ideacto jako narzędzie skutecznej kontroli nad przebiegiem zleconych projektów.
- Jest nam niezmiernie miło, że „Biblia Jakości” zdobyła uznanie Jury konkursu. Jest to dla nas o tyle ważne, że projekt ten był pierwotnie naszą publikacją. Cieszymy się, że dzieląc się naszym know-how z zarządzania projektami internetowymi, udało nam się nie tylko odnieść sukces w edukacji branży, ale także zdobyć wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie – mówi Marcin Cichoń, Dyrektor operacyjny Idecato.

Szpalty Roku organizowane przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej to jedyny w Polsce konkurs, który wyróżnia najlepsze projekty content marketingowe, oceniając zarówno pojedyncze narzędzia jakimi są media customowe, jak i całościową strategię komunikacyjną.
dostarczył
infoWire.pl











