„Idealny sposób na głęboko nawilżoną cerę” w kinowej kampanii Nivea Aqua Effect (wideo)

W 46 kinach znajdujących się w ofercie Multikino Media trwa kampania reklamowa kremu Nivea Aqua Effect.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii Nivea reklamuje swoje kosmetyki do pielęgnacji twarzy Nivea Aqua Effect, posiadające formułę Hydra IQ. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Idealny sposób na głęboko nawilżoną cerę".

Kampania kinowa obejmuje multipleksy znajdujące się w ofercie spółki Multikino Media: wszystkie kina z sieci Multikino, Silver Screen, Cinema 3D, Atlantic oraz Muranów i Apollo Film, z wyłączeniem kina Sztuka - Chrzanów.

Działania obejmują 30-sekundowe spoty w bloku specjalnym emitowane przed wybranymi filmami, a także (w kinach Multikino i Silver Screen) reklamy kremu przed kasami na infotixach oraz na plazmach w holach.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online