iLeo dla Levi'sa

iLeo przygotowała konkurs on-line dla Levi'sa w Polsce, promujący zalety spodni tej marki

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konkurs, który trwa już od 5 września    i zakończy się 31 października br., stanowi jeden z elementów kampanii interaktywnej wspierającej działania reklamowe klienta w zakresie ATL.

Żeby wziąć udział w konkursie, należy, korzystając z adresu http://www.levis.tenbit.pl/, wejść na stronę, kliknąć na wybraną postać na zdjęciu, zmienić ją według uznania i zgłosić pracę do konkursu za pomocą zamieszczonego na stronie formularza. Wyniki konkursu - już 5 listopada.

Projekt nadzorują: ze strony Klienta - Ewa Sydor, Dyrektor ds marketingu grupy wschodnioeuropejskiej, ze strony agencji - Katarzyna Ataman, Project Manager.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji