IMIGe Poland dla Commercial Union

Po raz kolejny na uczelniach w Polsce IMIGe Poland prowadzi kampanię reklamową dla Commercial Union Otwartego Funduszu Emerytalnego BPH CU WBK.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Wykorzystany w kampanii layout humorystycznie nawiązuje do znanego wszystkim powiedzenia „Myślał indyk o niedzieli, a w sobotę...”, który ma na celu przypomnieć wszystkim, którzy rozpoczęli pracę o wyborze funduszu emerytalnego, zanim nastąpi losowanie dla niezdecydowanych.

W kampanii wykorzystano podkładki pod myszki komputerowe. Wszystkie nośniki zainstalowane zostały przy stanowiskach komputerowych z dostępem do internetu.

Kampania potrwa do końca miesiąca. Kreację i zakup mediów zaplanował Dział Marketingu Commercial Union Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego BPH CU WBK SA.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące