Inea: szerzej dostępna telewizja cyfrowa, nowe pakiety

Sieć kablowa Inea wprowadza od czerwca br. zmiany w ofercie telewizji cyfrowej. Będzie ona dostępna dla klientów z mniejszymi potrzebami odnośnie liczby kanałów, pojawią się nowe pakiety, a całość oferty ma zostać uproszczona. Jesienią operator planuje wprowadzić VoD.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Od czerwca w ofercie telewizji cyfrowej Inei znajdzie się pakiet Oszczędny, który zawierać ma dokładnie te same 30 podstawowych i darmowych kanałów, co analogowy pakiet Pośredni. Kosztować on będzie 24,90 zł miesięcznie, a w promocji, przy umowie na 18 miesięcy będzie dostępny w cenie 19,90 zł przez okres pół roku (cena pakietu Pośredniego w analogu to 15,10 zł) W ramach pakietu Oszczędnego klienci otrzymują bezpłatnie dekoder SD i możliwość skorzystania z opcji multiroom.

W ramach zmian Inea zlikwiduje część pakietów tematycznych m.in. Inea Świat, Inea AXN, Inea Bajka, Inea Muzyka i Inea Cafe. Oferta programowa tych trzech ostatnich zostanie przeniesiona do pakietu Inea Rozrywka, która kosztować ma tyle samo, co pozostałe w ofercie pakiety Inea Sport i Inea Film, czyli 14,90 zł miesięcznie. Poszerzeniu ulegnie pakiet Inea Max, który poza wszystkimi dotychczasowymi kanałami, będzie zawierał też kanały erotyczne i rozrywkowe, dostępne dotychczas w likwidowanym pakiecie Inea Club.

Nowością w ofercie będzie też pakiet Eksluzywny. Za 189,90 zł miesięcznie jego abonenci zyskają dostęp do wszystkich ponad 150 kanałów z oferty sieci, w tym stacji nadawanych w HD i kanałów premium. Cena tego pakietu będzie o 30 proc. niższa od sumy cen wszystkich pakietów wchodzących w jego skład.

Sieć zdecydowała się też na zmianę nazw pakietu Podstawowego Cyfrowego na pakiet Wygodny. Analogiczną zmianę nazewnictwa przejdą pakiet Podstawowy Cyfrowy HD czy pakiet Podstawowy Cyfrowy HD PVR.

Pytany o powód modyfikacji oferty, Tomasz Zmyślny, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Inea, tłumaczy nam, że po dodaniu ponad 50 kanałów cyfrowych w przeciągu niecałych dwóch lat i szeregu funkcjonalności jak m.in. telewizja HD czy PVR, oferta telewizyjna sieci zaczęła być dość skomplikowana do komunikowania i dlatego operator zdecydował się ją uprościć. Na jesień Zmyślny zapowiada wprowadzenie do oferty Inei usługi wideo na żądanie.

Inea ma obecnie 124 tys. klientów usługi telewizyjnej, w tym 64 tys. z nich korzysta z telewizji cyfrowej. Oznacza to, że sieć zcyfryzowała już ponad połowę abonentów. Pod tym względem jest liderem w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele