Klienci banku Nordea mogą korzystać z usług Call Centre w trybieciągłym, przez 24 godziny na dobę - od godziny 6.00 w poniedziałekdo godziny 6.00 w sobotę. W soboty infolinia jest do dyspozycjiklientów również w godzinach od 9.00 do 17.00.
Korzystając z infolinii 0801 667 332 (z telefonu stacjonarnego)lub +48 58 3 000 000 (z telefonu komórkowego lub z zagranicy) możnauzyskać informacje o zakresie usług banku Nordea lub dokonaćtransakcji na swoich rachunkach.
Bank udostępnia również Klientom automatyczną linię operacyjną0801 357 357 (z telefonu stacjonarnego) lub +48 58 520 22 21 (ztelefonu komórkowego lub z zagranicy) dostępną 24 godziny na dobęprzez 7 dni w tygodniu, gdzie klienci Nordea mogą samodzielnieprzeprowadzić następujące operacje:sprawdzić stan rachunkówsprawdzić 10 ostatnich operacjiwysłać zestawienie 10 ostatnich operacji faxemwykonać przelew krajowyzałożyć lokatę w PLN lub lokatę w innej waluciezlikwidować lokatęuzyskać informację o otwartych lokatach.

W każdej chwili - w przypadku jakichkolwiek pytań czy trudności- mogą też, przez wciśniecie "0", połączyć się z konsultantem.











