INMA Awards: „Metro” z nagrodą, „Gazeta Wyborcza” z wyróżnieniami

Przeprowadzona przez dziennik „Metro” (Agora) akcja „Dzień bez twarzy” zdobyła główną nagrodę w międzynarodowym konkursie INMA Awards. Natomiast dwa wyróżnienia przyznano projektom „Gazety Wyborczej”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Dzień bez twarzy” otrzymał główną nagrodę w kategorii marketingowych rozwiązań dla reklamodawców. Akcję w marcu ub.r. dziennik „Metro” przeprowadził wspólnie z firmami Symantec, Asus i Vobis. Celem działań było przypomnienie o problemie przestępstw w sieci i ostrzeżenie internautów przed lekkomyślnym udostępnianiem danych osobowych. W ramach akcji kolporterzy rozdawali „Metro” ubrani w specjalne białe maski, symbolizujące utratę tożsamości w wirtualnym świecie. Tego samego dnia dziennik ukazał się w obłożeniu reklamowym poświęconym kampanii.

grafika

Z kolei wyróżnienia przyznano „Gazecie Wyborczej za dwa projekty: kampanię wizerunkową „Wyborcza. Gazeta od ważnych tematów” i debiut rynkowy „Książek. Magazynu do czytania”. Akcja „Wyborcza. Gazeta od ważnych tematów” zajęła drugie miejsce w kategorii wykorzystanie wyjątkowego charakteru prasy do podnoszenia czytelnictwa. Działania, realizowane od września do końca ub.r., wspierały wprowadzenie jesiennych zmian w wydaniach „Gazety Wyborczej” oraz podkreślały jej opiniotwórczą rolę (więcej na ten temat). W akcji - obejmującej telewizję, radio, kina i outdoor - wzięło udział 11 dziennikarzy i komentatorów dziennika, m.in. Adam Michnik, Ewa Milewicz, Adam Wajrak, Dominika Wielowieyska i Jarosław Kurski. Natomiast debiutowi przygotowanego przez redakcję „Gazety Wyborczej” pisma „Książki. Magazyn do czytania” przyznano trzecie miejsce w kategorii Nowa  marka/produkt/poszerzanie grupy czytelniczej. Pierwszy numer „Książek” ukazał się w połowie czerwca ub.r., czemu towarzyszył start akcji „Czytamy w Polsce” oraz serwisu internetowego wyborcza.pl/książki. Wyniki INMA Awards 2012 ogłoszono w nocy z wtorku na środę w Los Angeles podczas światowego kongresu organizacji skupiającej wydawców i redaktorów gazet z ponad 80 krajów. Jury konkursu oceniało ponad 540 projektów redakcyjnych, promocyjnych i sprzedażowych zgłoszonych  przez 141 gazet z 34 krajów.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+