Interactions Europe uruchamia Adaptiff, partnerem zarządzającym Tomasz Wileński

Międzynarodowa sieć reklamowa Interactions Europe uruchamia nową markę - Adaptiff i wprowadza istotne zmiany w strukturze, których wynikiem są dwa nowe projekty. Za rozwój firmy odpowiada Tomasz Wileński.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Interactions Europe uruchamia Adaptiff, partnerem zarządzającym Tomasz Wileński
Tomasz Wileński

Nową marką na rynku, wydzieloną z dotychczasowych struktur Interactions Europe jest Adaptiff. Firma w ramach tego projektu będzie oferować dwa produkty reklamowe - znany wcześniej format komunikacji natywnej type-ins oraz nowe rozwiązanie o nazwie amplify - platformę do kompleksowego zarządzania wszystkimi treściami content marketingowymi marki, bez względu na miejsce ich publikacji.

Amplify pozwala marketerom porównywać w czasie rzeczywistym kilkanaście różnych wskaźników zaangażowania, konsumpcji oraz ruchu na treściach marki, a następnie prowadzić zintegrowane działania amplifikacyjne - kierujące ruch na najlepiej angażujące treści w ściśle zdefiniowanych widowniach w oparciu o model CPC.

Adaptiff jest produktem sieciowym, skierowanym głównie do międzynarodowych domów mediowych i agencji interaktywnych. Główne biuro Adaptiff znajduje się w Londynie, skąd realizowane są projekty reklamowe w całej Europie. Komunikacja natywna oparta na formacie type-ins prowadzona jest w oparciu o wyłączne przedstawicielstwo w Europie produktów amerykańskej firmy Solve Media, a produkt amplify przygotowany został w oparciu o wyłączne przedstawicielstwo w Europie technologii amerykańskiej firmy Simple Reach.

Z kolei marka Interactions Europe będzie funkcjonować na razie jedynie na rynku polskim i realizować będzie kompleksowe projekty z zakresu content marketingu.

Za rozwój i relacje inwestorskie Interactions Europe odpowiada jako managing partner Tomasz Wileński, kiedyś CEO Reprise Media.

Osobą zarządzającą obydwoma markami pozostaje Paweł Milcarz, wieloletni managing partner Interactions Europe. - Wydzielenie dwóch osobnych marek i zmiany w strukturze oraz sposobie funkcjonowania były koniecznością. Nasza siedziba w Londynie już jakiś czas temu przejęła funkcję centrali jeżeli chodzi o wszystkie międzynarodowe projekty związane z komunikacją natywną, nawet te dotyczące Polski. To z Londynu obsługujemy wszystkie główne rynki europejskie i tam też zapadają najważniejsze decyzje klientów. Wydzielenie dwóch osobnych marek w ramach jednej organizacji i wprowadzenie podziału zadań znacznie ułatwi nam funkcjonowanie, a w dalszej perspektywie powinno być także impulsem do dalszego rozwoju - tłumaczy Paweł Milcarz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu