Interaktywna promocja sprzedaży w Raiffeisen Leasing

Raiffeisen Leasing uruchomił interaktywną promocję sprzedaży kredytu i leasingu samochodowego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Promocja ma charakter w pełni interaktywny - wykorzystuje nowoczesne techniki marketingu bezpośredniego, w szczególności Internet i telemarketing. Za zdefiniowanie założeń strategicznych promocji, jej wdrożenie i realizację odpowiedzialne są dwie firmy - WebService i Arteria.

Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest budowa wizerunku Raiffeisen Leasing oraz komunikacja do grupy docelowej unikalnych elementów oferty. Bezpośrednim celem działań jest jednak wygenerowanie dodatkowej sprzedaży produktów finansowych w grupie docelowej. Jako narzędzia promocji wykorzystane zostały zintegrowane narzędzia marketingu bezpośredniego tj. direct mail, infolinia, SMS, aktywny telemarketing i webmarketing (kampania reklamowa i serwis www.promocja.rl.com.pl).

- Projektując kampanie promocyjną posiadanych przez nas produktów koncentrowaliśmy się na wykorzystaniu najefektywniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego. Dlatego zdecydowaliśmy się na wykorzystaniu Internetu i telemarketingu jako wiodących technik promocyjnych - mówi, Marek Balawejder, Dyrektor Departamentu Marketing i PR w Raiffeisen Leasing - Już w połowie trwania kampanii ponad dwukrotnie przekroczyliśmy planowane efekty. To duży sukces - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"