iSuppli: 5 mld mobilnych subskrypcji na świecie

Globalna liczba subskrypcji mobilnych urządzeń ma jeszcze w tym miesiącu przekroczyć granicę 5 miliardów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Odpowiada to 73,4 proc. populacji naszej planety - wynika z analizy firmy badawczej iSuppli. Prognozuje ona , że do końca bieżącego roku wskaźnik ten zwiększy się do 74,5 proc., a liczba subskrypcji wzrośnie o kolejne 100 milionów, do 5,1 miliarda.  

grafika

Z kolei globalna liczba będących w użyciu mobilnych urządzeń ma do końca 2010 roku sięgnąć 4,9 miliarda. Większa liczba subskrypcji jest efektem większej liczby kart SIM używanych w telefonie komórkowym oraz systemów komunikacji M2M (Machine-to-Machine).

Stosunek subskrypcji mobilnych urządzeń do liczby mieszkańców jest na świecie mocno zróżnicowany. Najniższa, 50-proc. penetracja jest w regionie Afryki i Bliskiego Wschodu, a najwyższa - sięgająca 157,6 proc. - w Europie Zachodniej. Wynika to z faktu, że Europejczycy często mają więcej niż jedną kartę SIM i więcej niż jedną komórkę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji