Jedna sekunda na milion lat

NG Interactive wykonało pierwszy z sześciu serwisów prezentujących poszczególne linie zegarków Casio

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

NG Interactive wykonało pierwszy z sześciu serwisów prezentujących poszczególne linie zegarków Casio. Serwis stanowi internetowe wsparcie kampanii jaką prowadzi Zibi sp. z o. o. w swoich punktach sprzedaży.

Głównym celem serwisu, oprócz dokładnego pokazania wszystkich modeli z linii Waveceptor jest schematyczne przedstawienie zasad synchronizacji zegarka z zegarem atomowym w Niemczech. Za pomocą animacji przedstawiającej wszystkie kroki synchronizacji internauci dowiadują się jak działa mechanizm Waveceptor. Wszystkie animacje wykonane są we Flashu, co podniosło to dynamikę serwisu i w znaczącym stopniu wpłynęło na jakość odbioru.

Jest to kolejny projekt który Zibi Sp. z o. o. powierzyło NG Interactive.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+