Jednorazowe chusteczki na raz

Kampania społeczna "Jednorazowe chusteczki - na raz!"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na początku listopada, cyklem artykułów w magazynie Zdrowie rozpocznie się kampania społeczna "Jednorazowe chusteczki - na raz!". Organizatorem akcji jest firma Metsä Tissue, producent chusteczek higienicznych marki Mola. Akcja ma na celu promowanie prostych metod zapobiegania chorobom oraz uświadomienie zagrożeń związanych z wielokrotnym używaniem jednorazowych chusteczek.

Akcja "Jednorazowe chusteczki - na raz!" ma na celu uświadomienie zagrożeń związanych z wielokrotnym wykorzystywaniem chusteczek. Propagować będzie także naturalne sposoby zapobiegania przenoszeniu się infekcji. Lekarze zaangażowani w akcję będą przedstawiać zagrożenia wynikające z wielokrotnego używania jednorazowych chusteczek oraz braku zachowania wzmożonej higieny w okresie ograniczonej odporności organizmu. Specjaliści podpowiedzą jak unikać jesiennego przeziębienia poprzez profilaktykę. Doradzą też jakie środki przedsięwziąć, gdy nie udało się przed przeziębieniem uchronić siebie oraz co robić, by nie zarażać innych.

Kampania rozpocznie się akcją przeprowadzoną od listopada do stycznia, we współpracy z magazynem Zdrowie. W miesięczniku ukaże się cykl tematycznych artykułów oraz wypowiedzi lekarzy. Do listopadowego numeru dołączona zostanie paczka chusteczek Mola, aby każdy mógł wypróbować ich jakość. W numerze grudniowym przeprowadzony zostanie konkurs poświęcony tradycyjnym metodom walki z przeziębieniem. W konkursie będzie można wygrać cenne nagrody.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji