K2 Internet wiodącą agencją interaktywną PKO

PKO Bank Polski wybrał K2 Internet na swoją wiodącą agencję interaktywną. Umowę o współpracy podpisano na 3 lata.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

K2 Internet jako wiodąca agencja interaktywna PKO Banku Polskiego będzie zajmować się wsparciem strategicznym i operacyjnym działań marketingowych w internecie tego banku i całej jego grupy kapitałowej. Agencja przede wszystkim będzie odpowiadać za realizację projektów rozwojowych, obsługę kreatywno-marketingową, obsługę kanałów mobilnych, a także doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji marketingu interaktywnego oraz planowania i prowadzenia kampanii internetowych.

PKO BP wybrał K2 Internet w przetargu, który rozpoczął się w połowie ub.r. (więcej na ten temat). – Agencja ma szerokie doświadczenia we współpracy z dużymi klientami, jak również w realizacji złożonych projektów. Wykorzystanie tych doświadczeń będzie bardzo przydatne przy obsłudze naszego banku, a w szczególności przy realizacji projektu nowego serwisu internetowego naszej grupy kapitałowej – uzasadnia Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu PKO BP.

K2 Internet do obsługi PKO BP planuje wydzielić kilkunastoosobowy zespół. Agencja będzie pracować dla banku przez 3 lata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele