Kampania 'Brałeś? Nie jedź!' w Multikinie (wideo)

Kampania społeczna 'Brałeś? Nie jedź!' rozpoczyna się w kinachnależących do sieci Multikino. Akcja pokazuje konsekwencjeprowadzenia samochodu pod wpływem narkotyków.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania społeczna 'Brałeś? Nie jedź!' ma zazadanie uświadomić odbiorcom, że prowadzenie samochodu pod wpływemnarkotyków jest równie niebezpieczne jak po spożyciu alkoholu imoże mieć tragiczne skutki zarówno dla kierowcy, jak i pasażeróworaz innych uczestników ruchu drogowego. Przekaz jest skierowanyprzede wszystkim do ludzi między 16. a 25. rokiem życia bawiącychsię w klubach i dyskotekach.

Akcja od początku lipca była prowadzona w telewizji, radiu,prasie i internecie, natomiast obecnie obejmuje kina w całym krajunależące do sieci Multikino. Kreację kampanii przygotowała agencjaMartis.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"