Kampania edukacyjna 'Czysty rynek'- nowa jakość'

Agencja Lignar PR zajęła się realizacją kampanii edukacyjnej 'Czysty rynek - nowa jakość'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

 Chodzi o propagowanie przejrzystych zasad funkcjonowania rynku miejskich przewozów autobusowych i piętnowanie wszelkich nieprawidłowości. Partnerami są: Ogólnopolski Związek Pracodawców Transportu Samochodowego oraz Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej. Patronat medialny nad kampanią objął autobusowy serwis informacyjny InfoBus (www.infobus.pl).

Celem kampanii „Czysty rynek – nowa jakość” jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na problemy i zagadnienia związane z autobusową komunikacją miejską. Ma ona także służyć uświadomieniu decydentom szczebla miejskiego konieczności szybszego uwalniania rynku publicznego transportu zbiorowego. Organizatorzy przygotowali programy edukacyjne propagujące bezpieczeństwo w komunikacji zbiorowej, pokazywane są dobre przykłady rozwiązań funkcjonujących z powodzeniem w dużych miastach europejskich, zwłaszcza rozwiązania proekologiczne. Wiele uwagi poświęcono przejrzystości procedur przetargowych. Relacje z organizowanych w ramach kampanii akcji są dostępne na stronie www.bus-kampania.com.pl.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela