Kampania marketingowa Aster

Arteria realizuje kolejną kampanie direct marketingowa dla Aster

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Arteria rozpoczęła czwartą kampanię direct marketingową dla firmy ASTER. Kampania realizowana jest w ramach podpisanego w lutym kontraktu generalnego pomiędzy firmami. Arteria zgodnie z kontraktem ma wykonać w ciągu roku 6 niezależnych kampanii z zakresu wsparcia sprzedaży produktów ASTER.

Głównym celem projektu jest wsparcie sprzedaży przez włączenie aktywnych działań telemarketingowych. Pierwszy etap dotyczy sprzedaży pakietu Premium abonentom sieci, którzy posiadają ofertę zintegrowaną, na którą składają się usługi telewizji i Internetu. ASTER przez cały czas trwania kampanii ma stały dostęp do akcji w czasie rzeczywistym, dzięki udostępnionemu modułowi raportującemu na Platformie CRM. Analiza efektywności sprzedaży przez Internet daje możliwość bieżącej kontroli i wprowadzania działań korygujących. Do prac nad projektem został wyznaczony 10 osobowy dział Contact Center, osobą odpowiedzialną za kampanię jest Grzegorz Osiński.

Dział Contact Center Arterii odpowiada za zarządzanie komunikacją z konsumentami/klientami zleceniodawców za pomocą platformy CRM. Arteria pozycjonując się jako firma wspierająca procesy sprzedaży wspomaga działania handlowe swoich klientów z wykorzystaniem narzędzi komunikacji marketingu bezpośredniego. Rolą Contact Center jest również koordynacja działań terenowych struktur sprzedaży. Z efektów działalności Contact Center w pełni korzystają pozostałe działy Arterii - wsparcia sprzedaży, sprzedaży i baz danych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online