Kampania marketingowa Sumi-Agro Poland

Agencja Martin&Jacob opracowała zintegrowaną kampanię marketingową dla firmy Sumi-Agro Poland

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W zakresie realizacji kampanii agencja odpowiada za planowanie strategiczne, kreację oraz planowanie i zakup mediów. Kampania dotyczy wiodących subbrandów w portfelu Sumi-Agro Poland.

Kampania wykorzystuje strategie push i pull, które determinują dwie grupy docelowe. W ramach strategii pull target to rozwojowe średnie i duże gospodarstwa rolne, w ramach strategii push kampania dociera do dystrybucji, punktów detalicznych oraz cukrowni.

Działania marketingowe będą prowadzone przez cały sezon rolniczy 2005 z nasileniem zależnym od specyfiki danego produktu i rozwoju uprawy. Zdecydowano, że wiodącym kanałem dotarcia do grupy docelowej będzie prasa rolnicza. Kampania ma bardzo duże wsparcie w użytecznych materiałach promocyjnych bezpośrednio targetowanych na potrzeby rolnika, wynikające z konkretnej uprawy roślinnej. Pozycjonuje markę korporacyjną Sumi-Agro jako partnera w uprawach. W ramach badań agencja współpracuje z wyspecjalizowaną w tym sektorze ABM.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji