Kampania przeciwko podróbkom znanych marek

Niecodzienna kampania informacyjna przeciwko podróbkom

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Właściciele trzech słynnych francuskich marek towarów luksusowych - Louis Vuitton, Chanel i Lacoste - rozpoczęły niecodzienną kampanię informacyjną przeciwko podróbkom

Pomysł jest niecodzienny: trzy firmy wspólnie umieściły na głównym paryskim lotnisku Roissy Charles de Gaulle plakaty, w których... straszą klientów konsekwencjami przywiezienia do Francji z innego kraju podrobionych towarów. Jeden z plakatów przedstawia podrobiony futerał na telefon - kopię oryginalnego produktu Louis Vuitton - z podpisem: "Ostatni telefon wykonasz do prawnika".

To nie czcze pogróżki. Teoretycznie, kara za sprowadzanie (nawet na własny użytek) towarów podrobionych z innego kraju może sięgać nawet 300 tys. euro i trzech lat więzienia! (Choć w rzeczywistości takie kary nie zapadają). Zdaniem przedstawicieli francuskich firm, prawdziwym bastionem podrabiania luksusowych są w Europie Włochy. I właśnie dlatego większość odstraszających plakatów umieszczono w tej części lotniska, w której odlatują samoloty do słonecznej Italii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów