Kampania reklamowa lodów Zapp

McCann Erickson przygotował pierwszą w historii kampanię reklamową lodów Zapp 'kolorowe nieowocowe'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Od czerwca ulice 18 największych miast w Polsce zapełniły się billboardami najnowszej kampanii lodów impulsowych Zapp z portfolio Algidy. Głównym zadaniem komunikacji jest zbudowanie świadomości marki Zapp  oraz przekazanie swoistego paradoksu o tym produkcie: lody kolorowe i nieowocowe.

Kampania skierowana jest głównie do ludzi młodych, otwartych na nowości, poszukujących nieszablonowych produktów, które są w stanie ich zaskoczyć.

Autorem kreacji jest Blanka Lipińska. Media zaplanował Initiative.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"