Kerris pracuje dla delio

Supermarket online delio nawiązał z agencją digitalową Kerris współpracę w zakresie opracowywania i realizacji kampanii reklamowych 360.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kerris pracuje dla delio

W ramach współpracy Kerris zrealizował dla klienta kampanię pod nazwą "Mikroskopizm". Postawiono w nim na czyste i minimalistyczne oraz przykuwające uwagę estetyką, prostotą i spokojem kompozycje graficzne, będące spójne z filozofią marki jak i podejściem agencji do klienta.

Oprócz opracowania koncepcji, Kerris zrealizował dla klienta sesję zdjęciową oraz wspierał go przy egzekucji assetów na social media i OOH.

Na początku października agencja rozpoczęła kampanię aktywacyjną aplikację supermarketu online delio pod hasłem “Pełna lodówka na wyciągnięcie ręki”, promującą zakupy spożywcze właśnie poprzez aplikację.

Kerris odpowiadał za realizację sesji zdjęciowej, planu filmowego, spotu radiowego, OOH, w tym billboardów i brandingu autobusów, kreacji digitalowych i na social media.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"