Kolejna odsłona mundialowej kampanii Coca-Coli

Od wczoraj można oglądać najnowszy film reklamowy Coca-Cola Poland Services.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest to spot komunikujący uruchomioną przed dwoma tygodniami promocję konsumencką „Piłka zbliża. Podaj dalej” związaną z Mistrzostwami Świata – 2006 FIFA World Cup, której Coca-Cola jest oficjalnym sponsorem.

Film – wykorzystujący w czołówce motyw znany z pierwszej reklamy Coca-Coli związanej z Mistrzostwami („Rywale”) – jest produkcją polską, opracowaną przez agencję Publicis.

Kampania „Piłka zbliża. Podaj dalej” daje nam możliwość szerszej kreacji – wyjścia poza samą adaptację spotów. Skorzystaliśmy z tej okazji, tworząc bardzo udaną lokalną produkcję. – mówi Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Cola w Polsce. – Mamy też nadzieję, że sama promocja, której spot dotyczy, spotka się z szerokim zainteresowaniem widzów.

W promocji, trwającej do końca lipca, można wygrać (codziennie o godz. 15.00) podwójne wyjazdy na mecze polskiej reprezentacji oraz mundialowe piłki Adidas z limitowanej serii (do wygrania co godzinę pomiędzy 15 marca a 15 lipca), a także nagrody gwarantowane – specjalne piłkarskie szklanki Coca-Coli.

Promocja konsumencka i komunikujący ją film reklamowy stanowią kolejny element kampanii Piłka zbliża. Podaj dalej prowadzonej przez Coca-Cola Poland Services w ramach międzynarodowego programu mundialowego Coca-Coli “We All Speak Football”. Myślą przewodnią kampanii jest przekonanie, że wielkie wydarzenia sportowe zbliżają ludzi, przełamują bariery kulturowe i społeczne. Pozwalają wspólnie przeżywać emocje i jednoczyć się.

Autorzy projektu: Publiciscreative team: Ola Merecz, Adam Radziunclient service: Basia Pyrzanowska, Nazar Al-khouri, Adam Miecznikowskiproducent: Czarek SzostekStudio: OdeonMedia: StarcomStacje TV: Polsat, TV4, TVN, VIVACzas emisji - kwiecień 06.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji