Mlekpol z nową reklamą serka Łaciatego

W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych. Działania reklamowe zaplanowano do końca roku.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Mlekpol z nową reklamą serka Łaciatego
fot. materiały prasowe

Poza spotem telewizyjnym, agencja Molecular Creative przygotowała billboardy sponsorskie, serię reklam na nośniki digital i materiały do kampanii w mediach społecznościowych. Pojawią się też konkursy dla konsumentów oraz specjalne działania eventowe.

W nowej odsłonie zachowano charakterystyczny motyw łat, który wyróżnia kampanię. Podtrzymano też humorystyczny i lekki ton opowieści. Serek Łaciaty staje się bohaterem nie tylko śniadań – trafia do innych dań i zachęca do śmiałych eksperymentów kulinarnych.

Za kształt kampanii odpowiada zespół Molecular Creative w składzie: Mateusz Wójcik, Mikołaj Grabowski i Maciej Robak. Za koordynację kampanii odpowiada Anna Pasternak, a za produkcję Anna Puzyna. Przy realizacji agencję wspierali dom produkcyjny Neverest Warsaw, fotograf Grzegorz Klukowski i reżyser Tomasz Czernicki. 

Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, zaś działania niestandardowe koordynuje Drum Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę