SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziennikarz „Gazety Wyborczej” opisał w raporcie nieudane inwestycje swojego wydawcy

Dziennikarz „Gazety Wyborczej” (Agora) Wojciech Czuchnowski napisał raport opisujący nieudane inwestycje Agory, wysłał do zarządu i rady nadzorczej spółki, członków Agora-Holding oraz zespołu „Wyborczej”. Jak wynika z naszych informacji, raport opisuje działania spółki w latach 2008-2020, wedle zamieszczonych tam obliczeń straty wyniosły ponad 260 mln zł. Agora nazywa raport „opiniami, teoriami i projekcjami” i zapowiada „niezbędne kroki”.

Dołącz do dyskusji: Dziennikarz „Gazety Wyborczej” opisał w raporcie nieudane inwestycje swojego wydawcy

78 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wujek dobra rada
Mam nadzieję, że tą sprawą zajmą się wolne sądy.
odpowiedź
User
aha
Wyborcza i Agora na przełomie wieków to była duża machina, która nie miała sobie równych - tam chciał pracować każdy słoik z Warszawy. Ale te lata się już skończyły, zrozumiał to słoik, zrozumiał zarząd, zrozumiał czytelnik, nie zrozumieli naczelni.
odpowiedź
User
Jose Arcadio Morales
A czy pan Czuchnowski wie, że Agora to spółka akcyjna i działania zarządu są oceniane co roku na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy, a poza tym jest jeszcze rada nadzorcza? Zarówno akcjonariusze, jak i rada na bieżąco byli też informowani o inwestycjach, a potem o ich zamykaniu.
Taki raport to nic odkrywczego, może poza tym, że pan Czuchnowski może uświadomi sobie, że czasem trzeba wziąć dziesięć głębokich oddechów, zanim się coś powie czy napisze.
odpowiedź
<