Kompania Piwowarska szuka agencji reklamowej do obsługi Redd’s

Ruszył przetarg na obsługę reklamową piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Zlecenia broni agencja Grey Group Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że Kompania Piwowarska brief przetargowy dotyczący piwa Redd’s przesłała kilku czołowym agencjom, m.in. Grey Group Poland, która przez ostatnie lata pracowała dla marki.

- Prowadzimy procedurę przetargową, ale ponieważ rozmowy mają charakter poufny, nie mogę przekazać żadnych dodatkowych informacji - tłumaczy Karolina Hasińska, specjalistka ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Według naszych ustaleń browar może zakończyć przetarg do października, a zwycięska agencja przygotuje kampanię Redd’s na sezon zimowy.

W tym roku piwo Redd’s trafiło do sprzedaży w nowych puszkach i butelkach, czemu towarzyszyły reklamy pod hasłem „Zasmakujące! Piwo i smak owoców” (zobacz szczegóły).

W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe (bez uwzględnienia internetu) Kompanii Piwowarskiej - do której należą też marki takie jak Lech, Tyskie, Żubr czy Dębowe Mocne - wyniosły 75,9 mln zł, o 11,1 proc. mniej niż rok wcześniej (według Kantar Media - zobacz dane wszystkich czołowych browarów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"