Koncert Ayo w kampanii Asusa N

Rusza promocja notebooków Asus serii N, w której można wygrać bilet na koncert Ayo. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmę wspólnie z agencją ClickAd.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji notebooków Asus serii N każdy, kto kupił taki komputer od początku kwietnia albo zrobi to do końca czerwca, może przesłać na stronie seriaN.pl lub Facebookowym fanpage’u Asus Polska skan potwierdzającej to faktury. Następnie wystarczy jak najszybciej odgadnąć tytuły trzech piosenek Ayo. Nagrodami głównymi są podwójne wejściówki na koncert wokalistki, który odbędzie się 16 czerwca w warszawskim klubie M25. Ponadto do wygrania jest 500 pakietów oprogramowania Norton Internet Security 2011.

grafika

Promocję – skierowaną przede wszystkim osób w wieku 25-50 lat zainteresowanych multimediami i wysokiej jakości dźwiękiem – wspierają działania reklamowe w internecie (strony biznesowe i technologiczne, serwisy społecznościowe, m.in. NK.pl i YouTube), radiu (audycje i spoty w Radiu ZET) oraz na outdoorze (frontlighty i citylighty w Warszawie i Trójmieście). Kreacją i planowaniem kampanii firma Asus Polska zajęła się we współpracy z agencją ClickAd, która kupiła również media na potrzeby akcji.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele