Koniec akcji "Zły dotyk"

Ostatni medialny etap akcji „Zły Dotyk

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Telewizja tvn wyemituje 1 grudnia kolejny odcinek „Rozmów w Toku” poświęcony problemowi pedofilii, który zakończy medialny etap akcji „Zły Dotyk”.

Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie wiedzy na temat molestowania seksualnego dzieci oraz uwrażliwienie społeczeństwa na istniejący problem. Integralną częścią akcji jest cykl odcinków „Zły Dotyk” programu „Rozmowy w toku”, w którym poruszane są kolejne tematy dotyczące pedofilii. Akcji patronuje prowadząca program, Ewa Drzyzga.

Równolegle z kampanią medialną, telewizja tvn, Niebieska Linia i Fundacja Dzieci Niczyje prowadzą specjalistyczne szkolenia. Adresowane są one do osób z całej Polski ze szczególnym uwzględnieniem małych miejscowości. Wszystko po to, aby poszerzyć sieć profesjonalistów i instytucji kompetentnych w diagnozowaniu i udzielaniu pomocy dzieciom wykorzystywanym seksualnie.

Do końca roku 2003 szkoleniami zostanie objętych, 160 ośrodków w całej Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji