Koniec kampanii UPC TK i HBO

Wspólna kampania w całej Europie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wspólna kampania marketingowa UPC Telewizji Kablowej i HBO adresowana do nowych klientów, odbywała się pod hasłem "Oszczędzasz 25%". Po raz pierwszy kampania była prowadzona w tym samym terminie we wszystkich krajach Europy Środkowej, w których działają UPC i HBO.

Kampania została przygotowana przez centrale firm UPC i HBO na Europę Środkową, mieszczące się w Budapeszcie, na Węgrzech. Kreację przygotowała Agencja Grey w Budapeszcie, natomiast na potrzeby rynku polskiego została ona zaadaptowana przez polski oddział Greya, Agencję Freelance Polska oraz polskie działy marketingu UPC i HBO. Kampania rozpoczęła się 17 lutego i trwała do 15 marca br.

W Polsce kampania UPC Telewizji Kablowej i HBO widoczna była na ulicach wszystkich miast w kluczowych regionach działania UPC. Wykorzystane media to prasa oraz outdoor (megaboardy, billboardy, megasity), a także materiały promocyjne (plakaty, ulotki, zawieszki) dystrybuowane przez przedstawicieli handlowych UPC Telewizji Kablowej.

"Cieszę się, że mogliśmy opracować i zorganizować kampanię wspólnie z naszym wieloletnim partnerem - HBO. Byliśmy widoczni we wszystkich największych miastach w Polsce. Liczymy na to, że dzięki atrakcyjnym wizualnie materiałom ATL i BTL kampania wzmocni wizerunki i rozpoznawalność marek obu firm, a także zachęci klientów do skorzystania z oferty. Jest to również pierwsza, jednolita kampania prowadzona przez UPC i HBO na tylu rynkach jednocześnie" - powiedziała Ewa Visan, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu UPC Telewizji Kablowej.

"Cieszymy się, że udało nam się przeprowadzić wspólną kampanię marketingową z naszym największym partnerem w regionie Europy Środkowej - UPC Telewizją Kablową, a oferta, którą wspólnie przygotowaliśmy dla naszych nowych Klientów jest długoterminowa i ma dla nich wymierne korzyści." - powiedział Hubert Drabik, dyrektor ds. marketingu i rozwoju HBO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"