W czerwcu zostanie wyemitowany ostatni odcinek programu Magdy Mołek "Spełniamy marzenia". Po wakacjach program już nie wróci - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. W ostatnim odcinku będzie podsumowanie akcji zbierania sms-ów na dzieci chore na raka. Wystąpi też zespół Milkshop. Program "Spełniamy marzenia" zadebiutował na antenie TVP 29 września 2003 roku. Pierwszy odcinek obejrzało 2 940 443 (udział w rynku - 20,65%). W ostatnią niedzielę program śledziło 2 189 353 widzów a udział w rynku wyniósł 15,17%. Do tej pory wyemitowano 30 odcinków programu Magdy Mołek, których średnia oglądalność wyniosła 2 656 757 widzów (17,47%-udział w rynku tv). Oto struktura widzów:
ADH %PłećMężczyźni44,70% Kobiety55,30%Wiek 4 - 9 2,30% 10 - 154,70% 16 - 193,70% 20 - 245,50% 25 - 297,80% 30 - 347,90% 35 - 396,90% 40 - 449,60% 45 - 4910,90% 50 - 5410,30% 55 - 597,50% 60+23,10%Wlk. Miasta / wieśWieś44,90% < 50 tys.26,30% 50-100 tys.7,30% 100-200 tys.6,10% > 200 tys.15,40%ZawódTop management6,00% Medium level16,30% Robotnicy i rolnicy16,20% Emeryci33,40% Inni28,10%WykształceniePodstawowe51,20% Średnie33,20% Wyższe8,70% Inne7,00%

dane: AGB Polska











